Setmana de cava&twitts, twittbarna i per rematar Cdigital09

Doncs nois i noies si si aquesta setmana han sigut tres e vents, tots estaven relacionats amb les xarxes socials i el twitter, en tots tres han sigut molt bons aprenent moltes coses de molta gent que acabo de conèixer força interessant en persona.

Durant la xerrada es van plantejar temes delicats com els posts patrocinats i models alternatius a aquest tipus de campanyes, la transparència que han de tenir els bloggers en aquests assumptes i l’estat de la conversa en els blogs. Els dos ponents representaven models de campanyes alternatives com el de Bloguzz per promocionar productes amb bloggers i el de trnd per a realitzar campanyes de Word of Mouth a través de Trendsetters.

Si si el final vaig poder aparèixer en la twittbarna :), va ser molt breu(va ser  divendres!!) , ja que dissabte tenia les catosferas, va estar genial!!!.. va ser una mena de concentració de  pokens.. de moment no trobo gent que en tingui un.. només en vaig trobar una noia en la catosferas que el tenia, pro que encara no el va obrir per estrenar el trasto!!!!

I finalment el plat fort,,, fa poc que vaig escriure un post sobre les segones jornades de les Catosferas, podeu mirar moltes coses per internet o en algunes webs d’internet que seguidament deixo aquí mateix:

Nota: aquí deixo un video de Didac Lee (Inspirit) i Carlos Blanco parlant en el tema: la crisi i els emprenedors. Després li donem al REC i la resta és cosa seva, crec jo que està tot dit…. :), ara només queda reflexionar una miqueta sobre el món del Social Media 2.0 i si realment tenim que començar en crear un projecte nou o no, ja que amb aquests temps que correm tot està fatal.

Deixo una serie de links d’alguns blocs que vaig conèixer aquella tarda o que m’han sigut interessant-se per pensar mes a la hora de que fer amb la meva vida, sobretot llegui els blocs que seguir que podeu treure alguna conclusió.

Cdigital2009
Un dinar 2.0 a la catosfera!
Reflexions de CDigital09 (II): Desvirtualització
Catosfera, petit tast
Experiències personals…..
Resumen de Cdigital’09
Administraciones Públicas en red
Reflexions sobre les 2es Jornades de la Catosfera

Deixa un comentari